Brug af digital markedsføring som blomsterhandler og iværksætter

Denne video blev oprindeligt optaget på hollandsk og derefter oversat til Dansk. Selv om vi har gjort os umage for at sikre en korrekt oversættelse, kan der være unøjagtigheder eller fejl i den oversatte version.

Uden den passion og energi, du har for blomster, er du ingen steder på de sociale medier. Faktisk starter digital markedsføring som blomsterhandler med spørgsmålet: Hvordan passer dette til mig som person og til mig som blomsterhandler?

Når du først ved det, er digital markedsføring ikke længere så kompliceret. For tro mig - du kan også gøre det! I denne lektion vil Franka Roenhorst, blomsterhandler og hollandsk mester i blomsterkunst, lære dig alt om at anvende digital markedsføring i dit daglige arbejde.

Kampagnen '365 dage med blomster' er et initiativ fra promoveringsudvalget 365 dage med blomster. Over 1.800 avlere fra 15 forskellige lande gør dette muligt. De dyrker over 150 forskellige blomster, som promoveres i løbet af året baseret på Royal FloraHollands tilgængelighedsdatoer. Formålet med kampagnen "365 dage med blomster" er i fællesskab at udvikle salgsmuligheder for blomsterhandlere.

Samarbejde? hello@365daysofflowers.com Vi kan kontaktes på .

Ansvarsfraskrivelse og betingelser for brug
Tilmeld dig kampagnen 365 dage med blomster, og modtag vores magasin gratis.
Abonner