Terug naar overzicht

At være tæt på sig selv som blomsterhandler

Hvordan skiller Pauline Joris sig ud som blomsterhandler og iværksætter? "For at skille mig ud ser jeg ikke så meget på andre og gør primært, hvad jeg kan lide. Jeg prøver at sætte mit præg på butikken. Det kan være svært at sætte sig selv i centrum, men jeg synes, det er nødvendigt at vise sig selv og sit team frem. Vi har så meget kærlighed til branchen og til blomster, og jeg håber virkelig, at vi kan udstråle det i vores butik."

Den næste generation

"Hver uge kommer en far med sine to børn for at plukke friske blomster. Det er så dejligt at se. Børn er så forbløffede over naturen. Hos mig får de altid en lille blomst med hjem, eller de får lov til at hjælpe med at feje. Min egen datter er også ofte i butikken og nyder selv at lave en lille vase med blomster. Det forbløffer mig, hvordan børn allerede bliver så glade for blomster. Forhåbentlig kan jeg gøre denne nye generation begejstret for faget, for blomsteruddannelsen i Holland kunne godt bruge lidt ekstra popularitet. Det er en skam, for det er sådan et smukt erhverv!"


Abonner på magasinet

Vil du gerne holdes orienteret om de seneste nyheder, begivenheder og interessante opdateringer?

Abonner

Kampagnen '365 dage med blomster' er et initiativ fra promoveringsudvalget 365 dage med blomster. Over 1.800 avlere fra 15 forskellige lande gør dette muligt. De dyrker over 150 forskellige blomster, som promoveres i løbet af året baseret på Royal FloraHollands tilgængelighedsdatoer. Formålet med kampagnen "365 dage med blomster" er i fællesskab at udvikle salgsmuligheder for blomsterhandlere.

Samarbejde? hello@365daysofflowers.com Vi kan kontaktes på .

Ansvarsfraskrivelse og betingelser for brug
Tilmeld dig kampagnen 365 dage med blomster, og modtag vores magasin gratis.
Abonner