Terug naar overzicht

“Man skal reagere på trends i tide”

Michaela Haas ejer en blomsterbutik i et af Münchens mest trendy kvarterer. Hun styrke? At fastholde kunderne.

“Først og fremmest skal man have et alsidigt sortiment og være tidligt ude med nye trends. Ud over et bredt udvalg af lokale og sæsonbestemte blomster tilbyder vi nu også dekoration til fester og arrangementer: skræddersyet rådgivning til enhver anledning – fra barnedåb og bryllupper til begravelser. Det vigtigste er at have en god fornemmelse for kundernes ønsker og følelser.”

Abonner på magasinet

Vil du gerne holdes orienteret om de seneste nyheder, begivenheder og interessante opdateringer?

Abonner

Kampagnen '365 dage med blomster' er et initiativ fra promoveringsudvalget 365 dage med blomster. Over 1.800 avlere fra 15 forskellige lande gør dette muligt. De dyrker over 150 forskellige blomster, som promoveres i løbet af året baseret på Royal FloraHollands tilgængelighedsdatoer. Formålet med kampagnen "365 dage med blomster" er i fællesskab at udvikle salgsmuligheder for blomsterhandlere.

Samarbejde? hello@365daysofflowers.com Vi kan kontaktes på .

Ansvarsfraskrivelse og betingelser for brug

Tilmeld dig kampagnen 365 dage med blomster, og modtag vores magasin gratis.
Abonner