Fiorienne Westenberg er ekspert i detailhandel og ved alt om, hvordan man forbinder kunden med sin butik.
"Prøv at indsamle så mange data som muligt fra din kunde. Hvad er deres e-mailadresse, og hvornår har de fødselsdag? Sæt en liste ved kassen, hvor de kan aflevere disse data, og kommuniker også tydeligt, at de dermed giver tilladelse til, at disse data behandles og bruges. Som tak kan du give dem en lille buket blomster. Så kan du sende nyhedsbreve og tilbyde rabatter i forbindelse med f.eks. deres fødselsdag."
"Vis dig selv og dine medarbejdere frem for dine kunder. Ikke kun på de sociale medier, men også i butikken med flotte fotos. Åbner du en ny butik? Så lav et stunttilbud hver uge i seks uger, udelukkende for at introducere dem til dine produkter."
Vil du gerne holdes orienteret om de seneste nyheder, begivenheder og interessante opdateringer?
AbonnerKampagnen '365 dage med blomster' er et initiativ fra promoveringsudvalget 365 dage med blomster. Over 1.800 avlere fra 15 forskellige lande gør dette muligt. De dyrker over 150 forskellige blomster, som promoveres i løbet af året baseret på Royal FloraHollands tilgængelighedsdatoer. Formålet med kampagnen "365 dage med blomster" er i fællesskab at udvikle salgsmuligheder for blomsterhandlere.
Samarbejde? hello@365daysofflowers.com Vi kan kontaktes på .
Ansvarsfraskrivelse og betingelser for brug